Συχνές Ερωτήσεις
Φωτίου Πολυκατάστημα
Πως μπορώ να παραγγείλω;
Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στη διεύθυνση fotioushop.gr ή καλώντας μας στον τηλεφωνικό μας αριθμό +30 24450 41238.
Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία;
Η παραγγελία μπορεί να πληρωθεί μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ή με κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας καλείστε να επιλέξετε τον τρόπο εξόφλησης που επιθυμείτε.
Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας Switch / Maestro, Visa Debit, Visa Electron και Mastercard.
Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έκανα σωστά την αγορά μου;
Αφού υποβάλατε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email. Αν δεν λάβετε το email, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο τηλ. +30 24450 41238 ή στο email .
Ποιος είναι ο τρόπος αποστολής;
Το κατάστημα μας συνεργάζεται με την εταιρία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική. Όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο αποστολής βρίσκονται το site μας στο πεδίο Πολιτική αποστολών.
Υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής;
Το κόστος αντικαταβολής συμπεριλαμβάνεται στα έξοδα αποστολής, τα οποία ανέρχονται σε 5,00 ευρώ. Η πληρωμή με αντικαταβολή γίνεται μέσω της μεταφορικής: Γενική Ταχυδρομική.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Για παραγγελίες εντός Ελλάδος και έως 4 κιλά το κόστος αποστολής είναι δωρεάν. Όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος αποστολής Βρίσκονται στο site στο σημείο Αποστολές.
Πραγματοποιούνται αποστολές στο εξωτερικό;
Το κατάστημα Fotiou Shop πραγματοποιεί αποστολές στο εξωτερικό και συνεργάζεται με την εταιρία Γενική Ταχυδρομική για αποστολές έως 15 κιλά. Για μεγαλύτερες παραγγελίες επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε τον καλύτερο τρόπο για την μεταφορά των αγαθών σας.
Πως μπορώ να εντοπίσω που βρίσκεται το πακέτο μου;
Την κατάσταση του πακέτου μπορεί να ελεγχθεί στην ιστοσελίδα της Γενική Ταχυδρομική με τον αριθμό αποστολής που λαμβάνετε στο email όταν έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελία σας.
Τι θα συμβεί σε περίπτωση που ένα προϊόν φτάσει σπασμένο - χαλασμένο;
Στη σπάνια περίπτωση ατυχήματος που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να φτάσει ένα προϊόν σπασμένο, παρακαλείσθε να κρατήσετε την συσκευασία ως έχει και να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας.
Πώς μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα;
Μπορείτε να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα μας μέσω email στο ή μέσω τηλεφώνου στο +30 24450 41238.